FENOMEN KOMBAJNU KOSMETYCZNEGO

Część pierwsza: Geneza powstania kombajnów kosmetycznych.

Dynamiczny rozwój nauki dotyczącej ciała człowieka, wpływu różnorodnych czynników na jego kondycję czy poznanie różnego rodzaju bodźców zewnętrznych, które mogą wpływać w sposób skuteczny wpływać na wygląd naszego ciała nie ominął także branży kosmetycznej. Równoległy i wręcz lawinowy postęp technologiczny (miniaturyzacja, informatyzacja, nowe środki przekazu) doprowadził do powstania olbrzymiej ilości aparatów kosmetycznych realizujące różnego rodzaju zabiegi jak mikrodermabrazja diamentowa, piling kawitacyjny, oxybrazja, elektrostymulacja, światłoterapia LED, różnego, kawitacja, endomasaż, drenaż limfatyczny czy różnego zastosowania lasery.

Jednocześnie nastąpiła radykalna zmiana zachowań i dążeń społeczeństwa (duża w tym rola gwiazd i wszelkiego rodzaju celebrytów) idąca w kierunku dbałości o nasze ciało ze względów zdrowotnych ale także estetycznych. To poskutkowało „wysypem” nowo powstających gabinetów kosmetycznych oferujących coraz większą gamę zabiegów. Naturalna konkurencja doprowadziła do wyścigu w wyposażeniu gabinetów, żeby być pierwszym na rynku i w ten sposób osiągnąć przewagę nad konkurencją. Ale w pewnym momencie pojawiła się naturalna bariera jakim jest wielkość lokalu zajmowanym przez gabinet kosmetyczny. Lokale te w większości stały się za małe a możliwości ich powiększenia z różnych względów (ekonomicznych, lokalizacyjnych, personalnych itp.) bardzo ograniczone. Wychodząc naprzeciw tym trudnościom producenci zaczęli wytwarzać kosmetyczne aparaty wielofunkcyjne tzw. kombajny kosmetyczne za pomocą których można wykonywać kilka zabiegów a nawet kilkanaście zabiegów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *